Roularta Media Group ontvangt als eerste Sustained Customer Excellence Award van Google

17 januari 2017

Als eerste Google Premier Partner ooit ontvangt Roularta Media Group de .award voor Sustained Customer Excellence Een erkenning voor volgehouden klantgerichte uitmuntendheid.

Google erkent de voortdurende focus op klantgerichtheid en wil Roularta hiervoor bedanken en feliciteren. Roularta is eerder al gelauwerd door 2 jaar na elkaar de award voor hoogste klantentevredenheid te winnen in EMEA (Europa+Midden-Oosten+Afrika). En nu komt deze unieke erkenning er nog eens bij.

In 2017 focust Roularta Media Group sterker dan ooit op klantgerichtheid. Naast een klantvriendelijkheidsproject op bedrijfsniveau introduceert Digilocal customer teams met klantenadviseurs.

Roularta Media Group is Premier Partner van Google sinds 2009. Digilocal maakt deel uit van Roularta Local Media, uitgever van Deze Week, De Zondag en Steps.

In 2016 heeft Digilocal 230 websites gebouwd en bijna 1300 AdWords klanten geservicet. Er werden via Google meer dan 8,5 miljoen klikken en 800 miljoen vertoningen gegenereerd. Daarnaast werden er 1000 Facebook campagnes verzorgd en hiermee 52 miljoen surfers bereikt. 1,7 miljoen surfers vonden zo hun weg naar de websites van onze klanten.

Digilocal bestaat uit een team van 35 experts en klantenadviseurs, klaar om full service online oplossingen te bieden.

Contact Luk Wynants
Algemeen Directeur